martedì 12 ottobre 2010

Day 11 – What you wore today

 Ensimmäinen, ja hyvin luultavasti myös viimeinen kerta kun tässä blogissa esitellään päivän asua. Muiden päivänasuja vaikka onkin ihan hauska välillä seurata, olisi semmosten ottaminen mulle jotenkin tosi vierasta. En yleensä hirveästi mieti asuvalintoja, ja shoppailu on mulle lähinnä stressin, ei ilon aihe. (Mitä söin tänään, on mun mielestä huomattavasti mielenkiintoisempi ;)

Mutta tässä sitä tosiaan pönötetään, kauniinlikaisen eteisen peilin edustalla, ennen luennoille lähtöä. Perussettiä: mustat housut, pitkähihainen trikoopaita. Kaikki hyvin luultavasti varmaa ruotsalaista laatutuotetta (H&M). 


 Ihan hyvä idea sinänsä ottaa tämmösiä kuvia.. ainakin tulee kysyttyä itseltään, kannattaako punkeron kurvikkaan naisihmisen pukeutua vaakaraitaan. Parempiakin vaihtoehtoja vissiin ois.

3 commenti:

  1. Ei nämä kuvat ole punkeroa nähnytkään, joten älä huoli, Elisa:-)

    Mä olen muuten se sama tyyppi, joka voitti sun blogiarvossa:-) Sun lähettämä punainen pikkuvespa piristää työpäiviäni työpöydän reunalla:-)

    RispondiElimina
  2. Aaah ihana putosin tosta sun ekasta lauseesta! Ja tsiigailinkin muuten tänään et onpas Elisalla nätti paita päällä.
    T: hieman enemmän vaatteista obsessoitunut Laura P.

    RispondiElimina
  3. Pirpana,
    kiitos kommentista:)
    Kiva jos on päässyt vespa esille-


    Laura,
    :D

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...