domenica 3 ottobre 2010

Day 03 – Your parents

Kaltaisellani laatuyksilöllä on luonnollisesti aivan mahtavat vanhemmat :)

Sekä äiti että iskä ovat Karhulan kasvatteja, ja nykyinen Kotkan alue murteineen onkin kovasti sydäntäni lähellä. Vanhempani ovat kovasti erilaiset keskenään, toivonkin luonnollisesti että mulla on molemmista vain parhaat puolet ;)

Äiti on yksi vahvimpia ja fiksuimpia ihmisiä ketä tunnen. Äiti on mulle aina järjen ääni ja järkkymätön tuki kaikenlaisissa tilanteissa. Mami on asunut niin jenkeissä kuin saksassakin, ja opettaakin englantia yliopistolla (myös saksaa ja ruotsia) Meillä onkin kotona kuultu kieliä runsaasti, ja minua on aina kannustettu kieltenopiskeluun ja kansainväliseen toimintaan.
Jos on jotain aivan ihanaa tai ihan surkeeta, niin melkeen poikkeuksetta äiti kuulee siitä ekana. Meillä on aika samantyylinen huumorintaju, ja mami on mun lempparimatkaseuraa. <3

Iskä on ihanan positiviinen, ja löytää kaikesta ja kaikista aina jotain hyvää.  Hän on myöskin supersosiaalinen ja tosi helposti tilanteisiin mukautuva. Aivan huippuiskä, joka leppoisuudellaan saa tämmösenkin kiukkupussin rauhoitettua niin ettei sen ole mulle koskaan tarvinu ääntä korottaa. Iskä on opettajaksi päätynyt muusikko, ja soitellut vaikka minkälaisissa kokoonpanoissa. Iskä on opettanu mulle tietokonejuttuja ja muuta, ja sellaisessa onkin tosi taitava. Iskä rakastaa musajuttujen lisäksi merta ja veneilyä <3



Kaikinpuolin ihanat vanhemmathan mulla on, ja sanoisin että mulla on todella läheiset ja hyvät välit molempiin. Onnellinen olen siitä että mulla on kaksi ihanaa kotia, ja luotettavia aikuisia oli teininäkin tarjolla kummassakin kotona kaksin kappalein. Kiitos <3

4 commenti:

  1. Karhula :D Minä olen alunperin Haminalainen !!

    RispondiElimina
  2. aika harva kirjoittaa perheestään, tämä oli kiva juttu:)

    RispondiElimina
  3. Ihania kuvia susta. Minàkin olen ollut pienenà aivan pellavapàà....ja munkaan iskà ei ole ikinà joutunut korottamaan mulle ààntà. Oon jopa lyònyt vetoa kaverin kanssa, ettà saan isàni huutamaan minulle. Yritin àrsyttàà minkà kerkesin jne jne....mutta silti....hàvisin vedon, ei isà huutanut.

    RispondiElimina
  4. Sari,
    Kymenlaakso <3


    -SL, kiva jos tykkäsit :)

    -S-, Kiitos kiitos :) ja tosiaan huutamatta hyvä tulee ja silleen (ite oonkin sitten astetta räjähtelevämpi pakkaus :D )

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...