sabato 2 ottobre 2010

Day 01 – Introduce yourself

Koska olen laiska, enkä usko että kukaan jaksaa lukea mitään pitkän pitkää biographyä, otin tänkin osuuden suoraan Roo:lta :)


nimi: Elisa, reagoin myös nimiin Eli, Elkku (perhepiirissä) ja Elmo (...)
syntynyt: 80-luvun kylmimpänä talvena Helsingin naistenklinikalla
pituus: 170 senttia (no okei, 169,5cm)
paino: liikaa
perhe: Suomessa mulla on perhettä Kuopiossa, Turengissa, Helsingissä ja Kotkassa. Roomassakin minua odottaa Filipon lisäksi myös muuta perhettä. Olen valtavan onnellisessa asemassa kun mulla on paljon perhettä ja kotejakin runsaasti. Ainoa huono puoli on se, että aina täytyy vähän ikävöidä.
koulu: "Metropolia Business School" ja Inholland
lempparikouluaine: Global Economy, ihan jo senkin takia että voisin kuunnella sitä luennoitsijaa aina ja aina vaan.
harrastukset: Matkailu, ruoanlaitto, ja elokuvat (=kotona oleilu, syöminen, koneella istuminen) Eiku nythän mulla on, zumba!
lempibandi: Coldplay, The Band, The Killers, Death Cab for Cutie, Kent, The Beatles, Muse, Oasis, Zen Café & PMMP
lempilaulaja: Max Gazzè, Bob Dylan, Battiato, Battisti, Serj Tankian, Cesare Cremonini ja Kanye West (:D)
lempparinayttelija: Clint Eastwood, Kevin Kline, Susan Sarandon, Meryl Streep
lempivari: Hot pink
lempijuoma: Jäinen vesi, kuivat kuohuviinit ja täyteläinen punaviini.
paras lukemani kirja: Erlend Loe: Naiv, super  , Satu Waltari : Kahvila Mabillon
paras tv-ohjelma:  Sex and the City (elokuvat hirveetä kuraa)
minusta tulee isona: Äiti
pahimmat pelkoni: Läheisten/oman terveyden menetykset sairauksien kautta
mut saa nauramaan: Ystävät
suurin haaveeni:  Äitiys (joo on sitte paljon muutakin, mutta se nyt näin päällimäisenä)
paras vuodenaika: Suomen kesä, Italian kevät-syksy
motto: "All I can do is be me. Whoever that is." -Bob Dylan


Koitan vielä kehitellä jotain muuta, mut tää itsensä esittely oli mun mielestä näistä tylsin, kyllähän tässä nyt lisääkin pääsee sitte kertomaan.

1 commento:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...