lunedì 13 luglio 2009

E + F



Mitkä ovat toiset nimenne?

Aili Maria ja Otello Alessandro

Kuinka vanhoja olette?

Molemmat 22, 23, 24.

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?

Me tavattiin heinäkuussa 2004 Italiassa, F.n kotona, kun olin tapaamassa roomalaista ystävätärtäni, jonka vanha koulukaveri F. on. Mun mielestä se juttu oli samantien siinä, mut oltiin lukiolaisia molemmat ja välimatka pitkä. Suomeen palattuani oltiin lähinnä sähköposti/meseyhteyksissä, ja molemmilla oli omat säätömme. F. kuitenkin oli saman vuoden jouluun mennessä tajunnu että ei se nyt voi elää ilman minua ;)


Kuka pyysi ketä ulos?
Ei kumpikaan.


Kumman sisaruksia näette enemmän?
Noh, asuin F.n ja sen veljen kanssa melkein vuoden joten Dodino on kuin oma veli mulle. Mun veljiäkin F. on kyllä ehtinyt näkemään runsaasti.


Onko teillä yhteisiä lapsia?
Ei vielä. Mulla on aina kauhea vauvakuume... mut vielä ei tosiaan sen aika.


Entä lemmikkejä?
Ei, eikä tule.


Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
Kaukosuhteilu on ollut aika vaikeaa.. ja olosuhteet aiheuttaneet muutenkin ikäviä tilanteita.


Kävittekö samaa koulua?
Ei.

Oletteko kotoisin samasta kylästä?

Nej. Olen Helsingissä syntynyt ja Kuopiossa kasvanut, Kotkalaisilla vanhemmilla. F. on paljasjalkainen Roomalainen.


Kumpi on älykkäämpi?
Vaikka ehkä aika tasoihin menee niin F. on ehkä meistä se älykkäämpi ja lisäksi tietää paljon esim. (Italian) historiasta ja maantiedosta, latinasta&kreikasta, sekä loputtomasti urheilusta ja autoista. Mut sitten on asioita mistä mä tiedän aika paljon, ja kertoilen sitten F:lle niitä juttuja. :)


Kumpi on herkempi?
Vaikka F. nyt onkin aika herkkis niin päihitän sen silti kyllä kevyesti. Itken helposti ja paljon, olen todella tunteellinen, ja herkkä.

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?

Roomassa meidän lemppari on Mandarin kiinalainen, jos halutaan syödä ns. hienosti. Pizzaa käydään hakemassa aina jostain "pizza al taglio"-paikoista. Mut melkein aina syödään kotona kun molemmat tykätään laittaa ruokaa.


Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
New York.


Kummalla on hullummat eksät?Menee tasan.


Kummalla on pahempi temperamentti?
Mulla kilahtelee aika usein, ihan turhista syistä. F. ei räjähdä kauhean usein, mut sillon se räjähtää sit kunnolla, ja hyvästä syystä (lue: minä) :D

Kumpi laittaa ruoan?

Tasan menee. Molemmat tykätään kokkailla. Kummallakin omat bravuurinsa.


Kumpi on sosiaalisempi?
Vaikea sanoa. F. on italialaiseksi todella epäsosiaalinen ja minä, varsinkin oikeassa seurassa erittäinkin sosiaalinen. Mutta menee vissiin siitä huolimatta tasan, koska joissain tilainteissa olen todella ujo.

Kumpi on siisteysintoilija?

Ei kauheesti kumpikaan, mut F. on kyl tarkempi.


Kumpi on itsepäisempi?
Molemmat ollaan helvetin itsepäisiä.


Kumpi vie suuremman osan sängystä?
F. vie ku se on isompi :( mut vien suhteessa kokoon ehkä enempi.

Kumpi herää aikaisemmin?

Jos ei ois menoja niin nukuttais molemmat vaikka maailman ääriin.

Missä ensimmäiset treffinne olivat?

Me ei olla koskaan oltu treffeillä... Mentiin ekan kerran yhdessä syömään ulos heti kun oltiin tavattu.

Kummalla on suurempi perhe?

Mulla on neljä pikkuveljeä, F:llä yksi. Minä olen perheeni kanssa varmaan läheisempikin kyllä ja lasken esimerkiksi tätini ja kummipoikani perheeseen.

Saatko usein kukkia?

Oon pari kertaa saanu, mut aika nihkeesti kyllä.

Kumpi on mustasukkaisempi?

Ollaan molemmat ihan hyvin. Minä varmaan enempi, tai sit toi vaan peittelee paremmin.

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?

Siitä asti F. tuli Suomeen maaliskuussa 2005. (Tavattiin siis heinäkuussa 2004, eli n. 8kk tapaamisesta)

Kumpi syö enemmän?

Me syödään saman verran... eli suhteessa kokoon minä syön ihan todella paljon liikaa.


Kumpi pesee pyykit?
Vuorotellen. Minä pesen kyllä enempi pyykkejä kun F. siivoaa muuten.


Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
Minä varmaan, vaikka ei toi ikinä sitä myöntäis. :)

Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?

F. yleensä, käytännossä aina, vaikka mullakin on kortti. Sillon kun ollaan Suomessa niin minä kyllä ajan useemmin.

4 commenti:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...