giovedì 11 febbraio 2010

Arvonnan tulokset


Arvonta käynnistyi pikaisesti (ajattelin että jos en samantien sitä tee niin se tässä flunssassa kyllä jää)
Käytössä perinteinen nimilappu+pussi-menetelmä

En malttanut olla tempomatta vielä toistakin lappua, joten myös kakkoskohteeseen lähtee jotain tulemaan :D
ja voittajiksi valikoituivat tällä kertaa...
 

Siru ha detto...
No Siru tassa Reykjavíkista terve :D vakkarilukija oon, erityisesti mielta lammittaa nuo postaukset missa kerrot miten sulla ja ragazzollas menee :) (muille lukijoille tiedoksi, mulla on siis italialainen avomies) Siita sun koulusta ois kiva tietaa lisaa, siis siihen kuulu Hollannissa opiskelukin? Tulevaisuuden suunnitelmista, adimleja, ihan jokapaivaisista jutuista :) Jatka samaan malliin, innolla oottelen aina uusia postauksias!
 
Anonimo ha detto...
Ciao! Olen Sirpa Suomesta ja luen blogiasi säännöllisesti, taidan olla peräti koukussa:-) En muista, kuinka alunperin päädyin blogiasi lukemaan, mutta nykyään tosiaan kurkkaan päivittäin, onko mitään uutta. Syitä on monia, kirjoitat hauskasti, olen kova italia-fani, vierailen italiassa säännöllisesti ja minulla on myös muutama italialainen ystävä, joten olen päässyt kurkistamaan maan tapoja pintaa syvemmälle. Tästä syystä on kiva lukea sinun kokemuksiasi. Ciao ciao

Onneksi olkoon arpajaisvoitosta Siru, ja myöskin Sirpa :) ja kiitoksia vielä valtavasti kaikille osallistumisesta!
Laittakaa mulle osoitteenne! ( elisa. rocchi @ hotmail. it )

1 commento:

  1. oon vielakin liekeissa :D tuo piristi niin kovasti tata islannin pimeytta ja harmautta!

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...