venerdì 18 giugno 2010

“And what is so rare as a day in June? Then, if ever, come perfect days”

Tàllà viikolla...

.. on nautittu hienosta sààstà (valitettavasti parhaat hetket on tod.nàk. missattu toimistolla)

.. olen kàynyt upean Alessandran kanssa cocktaileilla ja leffassa (Sex and the City 2) Hupaisaa hòmppàà ja ihana ilta.

...vietetty Matteon synttàreità, ja nautittu hyvàstà seurasta


Lisàksi olen antanut ekat englannin keskustelutunnit yhdelle proffalle, joka on làhdòssà vaihtoon. ja "kouluttanut" Chiaraa jatkamaan mun duunia. Vikat 2 viikkoa jàljellà tàssà paikka, aika isostikin ollu haikeeta.. meillà on aivan mahtava porukka tòissà. 

Nyt katsotaan brittien master chefià, ja odotellaan kylàilijòità. 

Huomenna illalla Damiin Lauralle kylàilemààn, maanantaina pitàis koittaa pààstà accounting-koe làpi.. ois vissiin aikakin jo.. 

6 commenti:

  1. Sinulla on kiirettä pitänyt! Mitäs nyt kun stage loppuu? Oletko palaamassa Suomeen vai jäätkö Italiaan?

    RispondiElimina
  2. heinàkuun alkuviikot tààllà vielà, kun mulla on vielà tutorointeja ja muuta sovittu. Kàyn heinàkuun loppuviikot Suomessa ja elokuuksi takasin tànne. Mulla ois kursseja vielà Suomessa syyskuusta joulukuun alkuun, mutta vielà ei ole kàmppàà tai mitààn muutakaan.. ei paljon innostais làhtee. Kamat jàà tànne joka tapauksessa, ja mulla on jo joulu- ja tammikuuksi sovittu tànne hommia. Kevààllà pitàis kirjottaa dissertation ettà sais paperit tuolta koulusta ulos.. nyt on ollu vààntòà ettà onko mun pakko olla Amsterdamissa kevàtlukukaudella vai ei..
    Mut joo, ei voi vielà miettià tàtà tai napsuu pààssà :D

    "I have a very highly developed sense of denial. "

    RispondiElimina
  3. Heippa! Olen joskus kommentoinut aikaisemminkin, mutta nyt en malta olla laittamatta viestiä, että olen huomenna taas tulossa Italiaan. Tällä kertaa en tule Roomaan, vaan olemme menossa Como-järvelle. Oletko sinä käynyt niissä maisemissa?

    RispondiElimina
  4. moi, pakko sanoa että sun elämäsi näyttää niin ihanalta :) rooma olis mun unelmien asuinpaikka+ komea italiaano siin vierel.. NAUTI

    t olga turusta

    RispondiElimina
  5. Ainoanniina,
    harmi etten ehtinyt vastaamaan aiemmin (olin amsterdamissa kàymàssà) mutta tosiaan Como on minulle tàysin tuntematonta, mutta Dolce far niente juurikin teki Comosta postauksen :)
    http://davverodolce.blogspot.com/2010/06/como-como.html

    Olga,
    Ihana kommentti! :D
    Kiitos! <3

    RispondiElimina
  6. Nyt olen kotiutunut Comojärveltä. Siellä oli kyllä niin kaunista! Ja ihmiset olivat ystävällisiä. Jäin kaipaamaan paikkaa todella paljon. Saimme viimeisenä iltana vielä nauttia aivan mahtavasta ilotulituksesta musiikin kera ja kyläjuhlasta kun siellä juhlittiin Sagra di San Giovannia. Kiitos vinkistä, käyn lukemassa postauksen, se on mielenkiintoista näin jälkikäteenkin.

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...