martedì 1 maggio 2012

Primo Maggio

No nyt loppuu viimein blogi-hiljaisuus.
Huhtikuu meni hujahtaen - olin ikävässä kevät-flunssassa lähes pari viikkoa, mutta siitä huolimatta töissä.
Olen myös aktiivisesti seuraillut hirveän kivaa ulkosuomalaisten ryhmää. On ihanaa lukea muiden - kokeneempien - juttuja, erityisesti kun Italiansuomalaiset ovat ryhmässä hyvin edustettuina.

Nyt olin pikaisella reissulla Suomessa kuun lopussa ja toin mukanani matkalaukullisen ruokaa..
Oli lyhyt mutta hyvä reissu ja ihana oli nähdä mamia ja kaikkia.

Herkkuja! Kuvasta puuttuvat kaikki jääkaappiin siirtyneet jutut esim. karjalanpiirakat
Lisää hyviä uutisia - Olen saanut viimein palkkaa!! Neljän kuukauden jälkeen!!
Ja meillä on viimein kotona kunnollinen netti, tuplasti hyviä uutisia!

Mutta nyt me lähdetään nonnan luo vappu-lounaalle! :)
Hyvää vappua kaikille!

9 commenti:

  1. Kun luin ettà kàvit suomessa mulle tuli himo....kàvit moikkaamassa namia ja karkkia mun lukutaidon mukaan, et mamia ja kaikkia....siità voi jo pààtellà mikà himo mulle tuli, eh! Hauskaa vappua nonnalla :D

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Haha. Oon syòny nyt kaks pàivàà vaan ihan hirveesti karkkia (ja ruisleipàà ja karjalanpiirakoita!)
      Toivottavasti teillàkin oli kiva vappu!

      Elimina
  2. OOOOOOOOOOOO mitä ihania ruokia!!!! :D Haluan!!

    Onko Italiassa kermaviiliä, senkin onnekkaat! Tänne ei auttaisi dippejä edes tuoda kun ei ole oikein mitään mihin sekoittaa, maitoon ei oikein viitsi noita tehdä.... :D

    RispondiElimina
    Risposte
    1. :D Jee, niin munkin mielestà!!
      Varsinaista kermaviiliàhàn ei oo meillàkààn mutta yleensà oon mixannu luonnon/kreikkalaista jugurttia esim sour creamin/creme fraichen kanssa. Hyvàà tulee silleenkin :)

      Elimina
  3. Heips, mistäs löytyy tuo mainitsemasi ulkosuomalaisten ryhmä?

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Ulkosuomalaisten ryhmià lòytyy parikin ihan facebookista ja lòytyy sanahaulla. Useita ryhmià on maittain vielà erikseenkin.

      Elimina
  4. oi mitä herkkuja!:)
    minullakin oli viime Rooman reissulla rannalla mukana noita ässämixejä, tosin ihmiset taisi vähän ihmetellä kun söin niitä rannalla ennen uimista. Luulin yhdessä vaiheessa ettei Italiasta löydy muita kun Haribon karkkeja, mutta onhan siellä irtokarkkejakin

    RispondiElimina
  5. Mieletön herkkulasti! En ole rehellisesti sanoen koskaan törmännyt noin valtavaan satsiin kenenkään ulkosuomalaisen kohdalla! :D Mieletöntä! Mahtavia herkkuhetkiä sinne !:)

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...