mercoledì 10 novembre 2010

Staffetta dell'amicizia

Nyt on tullut ihan hirveän pitkä tauko. Kokoajan olisi kiire, enkä ehdi mitään tekemään. Nyt viimein vastaan Stazzyn ystäväkapulaan :)




1. Mitä vastasit pienenä kysymykseen « Mikä sinusta tulee isona? »
Näyttelijä, rikostutkija, äiti, lentoemäntä, kokki

2. Mitkä olivat sarjakuvien/piirrettyjen lemppareitasi?
Taotao, Maija Mehiläinen, Alfred J. Kwak, Nils Holgersson-
Karvinen.

3. Lempileikkejäsi?
Lumilinnan valloitus, kotileikit ja kaikenmaailman mielikuvitusseikkailut.

4. Parhaat synttärisi ja miksi?
Lapsena minulla oli monetkin kivat synttärit.. 
Nyt kun aktivoidun niin jatkan noita 30days postauksia ja sieltä on juuri lempisyntymäpäiväsi tulossa.

5. Mistä urheilusta pidit/harrastit?
Baletti ja joku lasten jumppa. Koripalloa olen pelannut joskus ehkä vuoden ja yleisurheilusta tykkäsin näin niinkuin yleisesti. Olen jopa joskus (todella nuorena) voittanut jonkun koulumme juoksukilpailun. ..mutta tosiaan, olen ehkä epäurheilullisin ihminen koskaan ja itku kurkussa hiihtänyt joskus pakon alla Puijon metsissä. Never again.
(Nykyään zumbat ja joogat ja kaikki ei-kilpailulliset jutut on kivoja)

6. Ensimmäinen musiikki-idolisi ?
Iskä  ja Madonna.
Rakastin "missä olet Susan?"-elokuvaa ja tämä biisi on mun mielestä vieläkin ihan mielettömän hyvä.




7. Paras joululahjasi/muu lahja, jonka olet saanut?
Muistan todella elävästi, kun sain eräänä jouluaatto-iltana ihanan tumman poikavauvan (nuken, obviously) upeissa rattaissa.

8. Mitä olisit halunnut elämässäsi tehdä, jota et vielä ole tehnyt?  
No tosi paljon. Luulin kyllä pienenä, että olisin tässä vaiheessa jo "ihan hirveän vanha" ja mulla nyt pitäisi olla jo tietysti upea ammatti, koti ja kolme lasta. Juu, ei ihan. mutta kaipa tässä kerkeää.


1 commento:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...