mercoledì 8 settembre 2010

Beautiful blogger ja 7 asiaa minusta

 Sain tämän ihanan tunnustuksen (kera haasteen) jopa kahdelta eri bloggajalta, nimittäin täältä ja täältä.   Kiitos kovasti!

Nyt ehdin vasta tähän reagoimaan, on nimittäin ollut todella paljon hommaa viime päivinä..





7 asiaa minusta..

  • Vaikka tällä hetkellä päässä onkin oma väri, on minulla ollut kirkkaan blondin, perusruskean ja oranssin lisäksi (kestovärillä) värjätyt sekä pinkit, että kirkkaan turkoosit hiukset. 
  • Luen aina selosteet, vinkit ja varsinkin ns. tuotekuvailut ruokapakettien kyljestä. Usein ääneen..  Kiinnitin asiaan huomiota vasta kun F. alkoi joskus naureskelemaan ettei tunne ketään muuta joka olisi yhtä kiinnostunut pakkaumerkinnöistä (ja yhtä innokas jakamaan näitä kuvailuja muille)  Haluaisin tämmöisen t-paidan ;)
  • Olen kova stressaamaan ja ahdistumaan, ja suureksi harmikseni tämä aiheuttaa myös fyysisiä oireiluja. En pysty nukkumaan, voin pahoin, hengitysvaikeuksia. tms Tämä tulee esille (minulle) suurten elämäntilannemuutosten/vaihteluiden aiheuttamana (Esim. NYT!)
  • Vaikka opiskelen kaupallista-alaa, en osaa kuvitella itseäni "tekemässä tuottoa" jollekin isolle firmalle. Lähellä sydäntäni olisi joku kansainvälinen yhteistyö, esim. koulutuksen parantamiseen liittyvä juttu. Hyvin todennäköisesti tulen työskentelemään jossain non-profit organisaatiossa.
  • Olen pro-EU.
  •  Tarvitsen paljon läheisyyttä, ja olen sitä mieltä että muutkin tarvivat. Ystäviä saa ja pitää voida halailla. Mikään ei ole niin ihanaa kuin nukkua toisen kanssa. Myös kehuminen ja toisen huomioiminen sanoin on minulle tärkeää. eli miehen pitää sekä puhua että pussata. Amooooreee, ho bisogno delle tue coccole! 
  • Olen kauniisti sanottuna suurpiirteinen, mitä tulee kodin siisteyteen. Minä olen se kenen tavarat on aina pitkin kämppää.. ja F. siivoaa ja nalkuttaa.. Kuitenkin sekä tiskaan että pyykkään suht mielelläni.
---------------

Mahtavia blogeja on vaikka kuinka ja paljon mutta laitetaan tunnustus eteenpäin muutamille bloggareille, jotka tulivat mulle heti mieleen kun tän sain vastaan:

3 commenti:

  1. Haha, allekirjoitan ainakin kolme vikaa kohtaa! Meillä on siis tosi kultaiset miehet, ainakin ton vikan kohdan perusteella! ;) Ja kiitos tunnustuksesta sekä haasteesta ihana!

    RispondiElimina
  2. Hih minäkin olen se, jolta jää sänky petaamatta ja vaatteeita löytyy sieltä täältä ja mies valittaa... oliskohan niin että italialaiset miehet on yleisesti siistimpiä, kun suomessa en ole tähän törmännyt :D T. Maija Milanosta

    RispondiElimina
  3. OHO! Kiitos tunnustuksesta, palaan asiaan kun ollaan täältä Suomesta takaisin Italiaan kotiuduttu :)

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...